sobota, 11 maja 2013

Witajcie.

Pomysł założenia bloga o modzie męskiej krążył mi po głowie już od jakiegoś czasu. Chciałem pisać o trendach, nowościach, o tym co mi się podoba i co mnie inspiruje.
Będę tutaj dokumentować moją podróż po świecie mody, eksperymenty i poszukiwania własnego stylu poprzez prezentowanie swoich stylizacji. Zapraszam Was do czytania i komentowania moich wpisów.

Moja pierwsza stylizacja zawiera elementy popularnego teraz stylu 'camo' czyli 'moro'. Cały zestaw został oparty na kurtce/koszuli 'camo', do niej dobrałem grafitowy T-shirt, czarny kapelusz i dla ożywienia całości ciemno fioletowe spodnie. 


Hi

I was thinking about starting up a man's fashion blog for quite some time. I always wanted to write about trends and news in fashion, about what I like and what inspires me.
This blog will be like a notes from my journey through the world of Fashion. It will be my way of finding ultimate style. 

I based this look on camo style jacket, added washed effect graphite colour T-shirt, and purple jeans just to bright up the whole outfit. 

Kurtka/Jacket: River Island
T-shirt: Topman
Spodnie/Jeans: Urban Outfiters
Buty/Shoes: Asos



















                                                                               D. D.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz