środa, 31 lipca 2013

Linen Comfort

Dzisiaj przedstawiam Wam kolejną odsłonę mojej współpracy z blogiem Not Your Ordinary Lookbook. Tak jak ostatnio, zdjęcia robiła Anita i sami zobaczcie, są naprawdę genialne! Mam nadzieję, że podobną kooperację uda nam się powtórzyć jeszcze nie raz.
Uważam, że nie ma nic lepszego na ciepłe dni niż lniana koszula, no chyba, że kufel zimnego piwa :) Jednak, jeżeli chodzi o ciuchy to len jest najlepszym rozwiązaniem na ciepłe lato. Pogoda nam dopisuje, więc pokażę Wam moją propozycję stylizacji z taką właśnie koszulą, do której dodałem bordowe jeansy i brązowe mokasyny z zamszu. Jako dodatków użyłem bransoletek od Fossil, Republic i Topman, sygnetu z Asos i chusty/szalika z Republic.




Today I would like to show you another look created with Not Your Ordinary Lookbook. Same as last time, Anita was my photographer, and she took some amazing photos! I hope we could do it again some say.
In my opinion linen shirts are the best for warm days of summer, so I choose to pair mine beige one with maroon jeans and brown suede loafers. As a accessories I have bracelets from Fossil, Republic and Topman, signet from Asos and scarf from Republic.




Shirt: Zara
Jeans: Urban Outfiters
Loafers: Tods
Sunglasses: River Island



























































D. D.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz